poniedziałek, 15 lipca 2013

Eden Lake (2008)

Cześć :) nie tak dawno pooglądałem film "Eden Lake", który mnie bardzo zaskoczył. Według mnie jest jednym z najlepszych filmów (Thrillerów), które do tej pory pooglądałem. Bardzo lubię takie klimaty. Kilkudniowy wyjazd nad jezioro wydaje się być czymś pozytywnym, jednak wyjazd Steva i Jenny stał się ostatnimi chwilami ich życia, a to wszystko przez grupę na pozór "bezbronnych" nastolatków. Możecie sobie pomyśleć, że niemożliwe jest to, żeby dzieci zniszczyły komuś życie i pokonały dorosłą osobę. Ja przed oglądnięciem tego filmu myślałem dokładnie tak samo, jednak kiedy skończyłem go oglądać, stwierdziłem, ze jest to jak najbardziej możliwe. Warto obejrzeć ten Thriller, ponieważ jest bardzo interesujący, a przede wszystkim trzyma w napięciu od początku, aż do zakończenia, które jest niestety tragiczne.




gatunek: Thriller
produkcja: Wielka Brytania
premiera: 27 lutego 2009 (Polska) 12 sierpnia 2008 (świat)
reżyseria: James Watkins
scenariusz: James Watkins


Młoda para, Steve i Jenny, postanawia wyjechać na krótki odpoczynek poza miasto. Udaje im się rozbić namiot w okolicy jeziora, wypad zapowiada się sielsko, tym bardziej, że w jego trakcie Steve pragnie się oświadczyć ukochanej. Ich wczasowe plany krzyżuje jednak banda wyrostków, która swym głośnym i wulgarnym zachowaniem burzy spokój zakochanych. Drobne spięcie pomiędzy parą a grupą młodzieży nieoczekiwanie doprowadzi do prawdziwego wybuchu bezsensownej przemocy...




ZWIASTUN

Jak na okładce filmu: "Jeden z najbardziej prowokujących i przerażających Thrillerów ..."


Film obejrzałem za pomocą serwisu MEGAPLAER

9 komentarzy:

  1. oo. super :D nie słyszałęm o takim filmie. Musze go jak najszybciej pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. dizęki Ci. Pamiętałem o tym filmie i chciałem go pooglądać, ale zpaomniałem tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ogładałem i jest na prawdę super ten film !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, ale ten film nie jest o duchach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie do obejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie oglądałam ale na pewno zobacze sobie xD blog myśle ze sie rozkręci i na pewno bede wpadać częsciej ^^
    heheszkixd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak się cieszę, że tu trafiłam ! Uwielbiam horrory, thillery i wszystko,co ma dreszczyk.. Na pewno obejrzę ;> hahhah

    Obserwuję !

    http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń