sobota, 13 lipca 2013

Mama (2013)

Film ten pooglądałem na początku bieżącego roku. Miałem akurat darmowe wejściówki do kina, ale to nie ważne. Film mnie bardzo zaskoczył. Naprawdę wydaje się to niewiarygodne, co jest ukazane w tym filmie.
Dwie małe dziewczynki przeżyły 5 lat w opuszczonym domku w lesie żywiąc się tylko wiśniami. W ciągu tych lat stały się one niemalże "dzikimi, niebezpiecznymi zwierzętami". Wychowanie na nowo i resocjalizacja kilkuletnich dziewczynek w tym przypadku była na prawdę trudnym wyczynem. Jednak opiekę nad dziewczynkami bez wachania podejmuje brat ojca (wujek dziewczynek) z dziewczyną. Czy uda im się uratować Victorie i Lily przed złem? Nie chcę Wam pisać całego streszczenia filmu, bo film nie będzie ciekawy, ale na prawdę polecam pooglądać ten film :)



gatunek: Horror, Thriller
produkcja: Hiszpania, Kanada
premiera: 22 lutego 2013 (Polska) 17 stycznia 2013 (świat)
reżyseria: Andres Muschietti
scenariusz: Andres Muschietti, Neil Cross, Barbara Muschietti

Po zabójstwie matki, w tajemniczych okolicznościach znikają siostry Victoria i Lily. Lata poszukiwań nie przynoszą efektu, do momentu, gdy dziewczynki odnajdują się w jednym z leśnych domków. Żyjące w skrajnej nędzy w rozpadającej się chacie trafiają pod opiekę wujka Lucasa i jego dziewczyny Annabel, którzy starając się zapewnić dogodne warunki, pomagają im oswoić się z obcą dla nich rzeczywistością. Z czasem, jak siostry zaczynają akceptować nową rodzinę, w domu dochodzi do szeregu dziwnych wydarzeń, które pozwalają Annabel sądzić, że dzieje się coś złego. 





ZWIASTUN

"Prawdziwa miłość między matką nigdy nie umiera"

5 komentarzy:

  1. Film oglądałam i powiem szczerze, że końcówka była dla mnie rozczarowaniem. Cały film świetny, ale końcówka to jakaś słaba komedia. Był bardzo dobry, ale nie rewelacyjny. :)

    Pozdrawiam, Osmin!
    (http://emily-justin-story.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się spodziewałem innej końcówki, ale ogólnie film mi się podobał. Chociaż widziałem lepsze i jeszcze o nich napisze.

      Usuń
  2. Byłem w kinie na tym filmie. Mi się też bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... Ostatnio postanowiłam, że przełamię się co do horrorów i postanowiłam, że obejrzę Paranormal Activity. Przyznam, że mnie to zawiodło, bo tylko trzecia część wydała się jako-taka. Pierwszą część ("jechałam" od tyłu) mam w planach obejrzeć dzisiaj.
    Ta recenzja mi się spodobała i prawdopodobnie obejrzę ten film, kiedy tylko będę na to gotowa psychicznie ;)
    Ale blog bardzo mi się podoba i na pewno będę tu często zaglądać, bo jak już wspominałam, zaczęły mnie kręcić horrory.
    Aha. Mogłabym zadać Ci pytanie?
    Uwielbiam filmy o psychopatach, jednak bardziej pod kątem psychologicznym. Obejrzałam "Zodiak", "Kolekcjoner kości" i "Siedem". Teraz rozglądam się za kolejnym. Czy mógłbyś mi jakiś polecić? Nie chodzi mi tu o siekaninę i flakami latającymi we wszystkie strony, lecz coś co... No sam rozumiesz. Czy mógłbyś mi coś takiego polecić? :)
    Zapraszam również do siebie:
    http://molikksiazkowy.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) W odpowiedzi na twoje pytanie, bardzo polecam Ci film "Sierota", co prawda nie jest to Horror, lecz Thiller, ale na prawde mocno trzyma w napięciu, dla niektórych jest on nawet strasznym filmem. Ten Thriller opowiada właśnie o psychopatce. Zresztą wpis o "Sierocie" jest już na blogu. Warto obejżeć również "nieproszeni goście" oraz "przypadek 39" (recenzja tych filmów się jeszcze pojawi na blogu). Co prawda nie są to filmy o psychopatach, ale potrafią zadziałać na psychikę, szczególnie wrażliwym osobm. Ogólnie to pamiętam wiele dobrych filmów o psychopatach, ale niestety tytuły pozapominałem. Zaglądaj na bloga, to na pewno jeszcze pooglądasz dobre filmy. Dodaję tu wpisy tylko o najlepszych thrillerach i horrorach. Dodam, że posty udostępniane są codziennie. Pozdrawiam i życze miłego oglądania :)

      Usuń