niedziela, 14 lipca 2013

Sierota (2009)

Kolejnym filmem, który jest godny uwagi to "Sierota". Jest to typowy Thriller, który ma bardzo interesująca fabułę. Już od początku zachowanie Esther (sieroty) było co najmniej dziwne. Jak się potoczą jej losy? Kim się na prawdę okaże być Esther? Zakończenie filmu jest na prawdę nie do odgadnięcia. Jeżeli nie jesteście w stanie uwierzyć jak dziewięcioletnia dziewczynka (która później okaże się zupełnie kimś innym) potrafi zniszczyć rodzinę i zamienić ich życie w koszmar, to gorąco polecam pooglądać film.






gatunek: Thriller
produkcja: Francja, Kanada, Niemcy, USA
premiera: 21 lipca 2009 (świat)
reżyseria:  Jaume Collet-Serra
scenariusz:  David Johnson


Młode małżeństwo przeżywa dramat po stracie nienarodzonego dziecka. Chcąc przywrócić życiu namiastkę normalności, decydują się na adopcję. W pobliskim sierocińcu zaprzyjaźniają się z dziewięcioletnią Ester. Jej pojawienie się daje początek niecodziennym zdarzeniom. Kate odkrywa niebezpieczeństwo i usiłuje zwrócić na nie uwagę innym. Niestety jej ostrzeżenia zostają wysłuchane w momencie, gdy dla wszystkich jest już za późno… Dziewięcioletnia Esther zmienia życie Kate i Johna w koszmar.




ZWIASTUN

Film obejrzałem za pomocą serwisu MEGAPLAYER

12 komentarzy:

  1. Oglądałam naprawdę jest mega.! :)
    Chociaż troszeczkę przewidywalny xD
    Mimo wszystko warty obejrzenia ^^

    obserwuje ;)
    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z moich ulubionych filmów! Po raz pierwszy obejrzałam go w telewizji i później jeszcze kilka razy na komputerze. Film naprawdę wart obejrzenia, pasuję na samotny jak i towarzyski wieczór. To niesamowite, że tak młoda dziewczynka może okazać się złem wcielonym...Końcówka? Mega zaskakująca! :)

    Pozdrawiam, Osmin!
    (http://emily-justin-story.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pytanie brzmi: czy dużo trupów poleci? :D Nie jestem specjalnie miłośnikiem rzeźni, chyba że w filmie wojennym.
    Oszczędny w słowach byłeś, ale to intrygujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to film o drastycznym zabijaniu. Na pewno nie jest to rzeźnia. Na prawdę warto pooglądac ten film :)

      Usuń
    2. W takim razie dopisze do listy na Filmwebie :D

      Usuń
  4. Oglądnę napewno! A tymczasem obserwacja leci dla Ciebie! Bo ciekawe filmy ukazujesz :)

    http://theanonimowi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej wydaje się fajny kocham horrory, thrillery. Więc z chęcią będę tu wpadać :)
    clauudiaa--rose.blogspot.com + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze pooglądać ten film. Fajnie, że powtał taki blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten film jest świetny. Oglądałam w poprzednim roku. Całość jest świetna, a końcówka najlepsza i .. zaskakująca. Polecam wszystkim !
    http://just--art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuję obejrzeć ;D Super blog - obserwuję ^^
    Zapraszam do mnie.
    http://kingafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oglądałam <3 boooski film :** jak najbaardziej polecam :** <333 i zapraszam do mnie :** http://wlosomaniaczkaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń