poniedziałek, 15 lipca 2013

Niepokój (2007)

Film pooglądałem rok temu. Ogólnie, to film nie jest zły, ale nie podszedł mi do gustu. Szczerze powiedziawszy, to rozczarowałem się na tym filmie. Może, dlatego, że nie był to typowy Thriller. Ja lubię, kiedy film trzyma w napięciu, a w "Niepokoju" niestety tylko końcówka trzymała w napięciu. Sama fabuła filmu wydaje się być fajna, ale nie jest ona ukazana w straszny sposób. Tak jak mówię, film jest ogółem fajny, ale nie podobał mi się do końca. Owszem końcówka trzymała mocno w napięciu, ale to tylko ostatnie 20 minut filmu. Podsumowując, film można spokojnie obejrzeć. Na pewno się nie zanudzicie, a może nawet mocno przypadnie do gustu niektórym osobom. Jeżeli lubisz spokojne filmy to polecam.




gatunek: Thriller
produkcja: USA
premiera: 14 września 2007 (Polska) 4 kwietnia 2007 (świat)
reżyseria: D.J. Caruso
scenariusz: Carl Ellsworth, Christopher Landon


Po śmierci ojca, Kale Brecht staje się ponury, zamknięty w sobie i zaczyna sprawiać kłopoty. Wkrótce za swoje przewinienia zostaje skazany przez sąd na areszt domowy. Jego matka, Julie, pracuje dzień i noc na utrzymanie swoje i syna, lecz spotyka ją tylko obojętność. Kale, zamknięty w czterech ścianach podmiejskiego domu, zaczyna podglądać sąsiadów. Jeden z nich wydaje się być seryjnym mordercą. Ale czy te podejrzenia nie są po prostu wytworem bujnej wyobraźni?


ZWIASTUN

Film obejrzałem za pomocą serwisu MEGAPLAER

12 komentarzy:

  1. Moje zdanie jest takie same jak twoje, troche nudny ten film

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja propozycja jest taka, abyś wrzucał po jednej recenzji na dzień :) Dzisiaj mogłeś dać tylko jedną (Eden Lake), a tą zostawić nam na jutro :) Powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na początku założyłem, ze bede dodawał jeden post dziennie, ale ostatnio napisało kilka osób, żeby dodawać więcej postów dziennie.

      Usuń
    2. Okej, ale żebyś nie miał tak, że nie dodasz postu w jeden dzień :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog wpadnij na mój http://mylive-jully.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ten film mi się nie podoba. Spodobał mi się twój blog :) Będę wpadać. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://ineedgoodbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego filmu, ale Twoja recenzja zachęciła mnie do jego obejrzenia :)
    Bardzo fajny blog - obserwuje :)
    Będziesz dodawał tylko recenzje thrillerów, horrorów, czy jeszcze innych gatunków?
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Thrillery i Horrory, bo bardo lubię oglądać filmy tego gatunku, szczególnie thrillery. Codziennie będzie pojawiał się nowy post.

      Usuń
  6. Chyba sobie obejrzę, ja lubię takie klimaty. Prowadzisz bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie:
    onlymydreamsss.blogspot.com
    wkazdymtkwidemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Film wydaje się fajny, ale jednak nie trzyma w napięciu :)
    Jestem fanką twojego bloga :D
    clauudiaa--rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog :D
    zaobsewowałam i leczę na rew :D

    http://jedenzlepszych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post ;3
    Obserwuję ;]

    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń