wtorek, 16 lipca 2013

Kiedy dzwoni nieznajomy (2006)

Już jakiś czas temu obejrzałem film "Kiedy dzwoni nieznajomy". Thriller ten mnie mocno zachwycił. Jego genialna fabuła, gra aktorska oraz klimat mnie zachwycił.Nigdy bym nie przypuszczał, że głuche telefony, ogromna, ciemna rezydencja, czy  przemykające na ekranie cienie, mogę zbudować taki niesamowity klimat.  Cały seans trzyma mocno w napięciu i z zaciekawieniem oczekujemy kolejnego telefonu mordercy, jego następnego kroku, czy w końcu poczynań głównej bohaterki. Pilnowanie dzieci w luksusowym domu, zabezpieczonym alarmami wydaje się być czymś prostym, łatwym sposobem na zrobienie pieniędzy. Tak też myślała Jill (główna bohaterka). Czy uda się jej wyjść całym z tej mrocznej nocy, która ją czeka? Jeżeli jesteś fanem klimatycznych Thrillerów, to gorąco polecam pooglądać "Kiedy dzwoni nieznajomy", gdyż jest to jedna z najlepszych produkcji w tym temacie.  Gorąco polecam pooglądać film, na pewno się nie zawiedziesz.





gatunek: Thriller
produkcja: USA
premiera: 31 marca 2006 (Polska) 3 lutego 2006 (świat)
reżyseria: Simon West
scenariusz: Jake Wade Wall


W oddalonym, górskim domku, młoda opiekunka do dzieci Jill Johnson  rozpoczyna wieczorną pracę z powierzonymi jej opiece maluchami. Dzieci już śpią, drzwi są zamknięte, alarm nastawiony, wydaje się zatem, że może spokojnie rozejrzeć się po pięknym domu. Wkrótce jednak seria niepokojących telefonów od Nieznajomego, informującego, że "lepiej byłoby, gdyby sprawdziła jak mają się dzieci" sprawia, że Jill wpada w panikę. Jej niepokój wzmaga się jeszcze bardziej, kiedy okazuje się, że telefony wykonywane są z jakiegoś pomieszczenia w samym domu. Dziewczynie nie pozostaje nic innego jak tylko zebrać się na odwagę i stawić czoła nieznanemu przeciwnikowi. W przeciwnym razie nocna przygoda może zakończyć się dla Jill tragicznie...


ZWIASTUN

Film obejrzałem za pomocą serwisu MEGAPLAYER

12 komentarzy:

  1. Uuuu :) fajnie się zapowiada :) A oglądałeś film Sinister? Hardcorowy :D
    Obserwuję - ja z zapytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem lubie pooglądać takie filmy, chyba dziś sie skusze na ten. :)
    http://bookiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No no , fajniee sie zapowiada nie mam ci czego polecić ponieważ w tej chwili nie oglądałam żadnych filmów chociaż film Łowca Nagród jest fajny chociaż nie jest on horrorem sama nie wiem jaki to gatunek ale bardzo przyjemny film :) nopepaulina.blogspot.co.uk poczytasz albo za komentujesz? Najlepiej jak byś dał komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałem i jest wspaniały. Zgadzam się z Twoją recenzją :)
    Bardzo dobry film, powinni więcej takich produkować :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba obejrzę ;D Oglądałeś może ludzką stonogę? Też fajny ;D
    Zapraszam do mnie.
    http://kingafashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Film wydaje się bardzo ciekawy. Dziękuję za to że zrobiłeś post o filmie "sierota". Obejrzałam i był świetny bardzo mi się spodobał. Bardzo lubię i szanuję twojego bloga :D Dobry pomysł.
    clauudiaa--rose.blogspot.com wpadniesz na mojego bloga? skomentujesz,zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodam sobie Ciebie do obserwowanych i gdy nie będę miała co obejrzeć, to sobie czasem zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja działka.! :)
    Z chęcią obejrzę :>
    Dobra recenzja xD

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że lubisz horrory? ;) Ogólnie to bardzo fajna stronka i fakt, że prowadzi ją chłopak robi na mnie wielkie wrażenie. Nie często spotykam się z bloggerami chłopakami ;) liczi-or-liczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno obejrzę dzięki :)
    http://wpisynastolatki.blogspot.com/2015/08/wystarczy-jedna-chwila.html zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń